maanantai 7. lokakuuta 2019

Motivaatio hukassa?

Kun tekee elämäntapamuutosta, pitääkö koko ajan olla hyvä boogie päällä ja aina tulla hyvää tulosta? Saako mennä ollenkaan alamäkeen ja päin metsää?

Näitä kysymyksiä oon pyöritelly päässäni jo jonkin aikaa. Kieltämättä, mulla on viimeiset pari viikkoa mennyt aika päin mäntyä tämä valmennus. ( ja tuntuu, että koko ajan valitan tästä asiasta jossain)
Viime viikko oltiin Rodoksella ja sen otin täysin loman kannalta. Välillä on hyvä nollata päätä ja se onnistui, koska ei oltu kotona niin se oli helpompaa. :) Ei tarvinnut miettiä murheita siellä.

Mutta viikko ennen reissua oli aivan surkku. Mulla motivaatio oli aivan nollassa ja en reenannut muistaakseni kertaakaan. Lenkillä taisin käydä.
Janette kysyikin multa, että oonko käyny reenillä niin sanoin vaan en. Ei oo ollu motia.



En oo käyny puntarilla varmaan puoleen vuoteen, mutta olossa tuntee (ja peilissä näkyy), että saattanut tulla muutama lisäkilo.

Niinkun oon ennenkin maininnut, niin pitää olla armollinen itselleen ja tämä on ELÄMÄÄ! Posin kautta otettava ja sanottava, että mulla on ollut tankkaus aika ja polttoainetta on nyt paremmin myös reenaamiseen.

Tän takia suosittelenkin valmentajaa kaikille, jotka haluaa elämäntapamuutosta. Mä olen sellainen ihminen jolla on kärsivällisyys aika surkea tämmöisissä asioissa ja ilman valmentajaa olisin varmasti jo lopettanut ''leikin'' kesken. (niinkuin ennenkin) Onneks mulla on niin hyvä valmentaja joka ymmärtää ja tsemppaa vaikka tuliskin takapakkia. Janette  auttaa saamaan motivaatiota takaisin ja osaa sanoa oikeat asiat sekä tottakai ammattilaisena osaa auttaa oikein. Janette sanoikin mulle, että loman jälkeen vaan jatkaa normaalisti ja uutta puhtia vaan.


Vaikka tää postaus olikin vähän tämmönen masiksen oloinen niin halusin jonnekkin purkaa ajatukset. Silti oikein ihanaa viikon alkua kaikille <3

Motivaatiota treenaukseen ja elämään: Muista omat tavoitteet, mene oma hyvinvointi edellä sekä elämän ei tarvii olla niin vakavaa.

Seuraavat postaukset tai postaus liittyvätkin mun ja murun reissuun rodoksella.

puspus, -Saana
@sbbura


4 kommenttia:

  1. Tosi hyvä ja rehellinen postaus, näitä puoliakin on hyvä tuoda esille koska jokainen meistä kärsii näistä ajoista välillä. Nyt loman jälkeen takasin tekemiseen vaan kiinni❤️

    -janette

    VastaaPoista
  2. Hyvä kirjoitus ja paljon samoja fiiliksiä käynyt itse läpi! Mutta me ei luovuteta! ❣️

    -janika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos janika!😊 ei luovuteta ja onneks ei olla asian kanssa yksin! 😊

      Poista
  3. Kiitos ❤️ Tätähän tää elämä on.

    VastaaPoista

Loma kuvia

Osa 1. Olimme Rodoksella Ixiassa 27.9.-4.10.  Mä en oikein tiedä mitä pitäis kertoa meidän lomasta. Oon alottanu kirjottaa sata...