torstai 5. syyskuuta 2019

Unelmat ja haaveet

Mä oon aika kova unelmoimaan kaikesta, mutta harmikseni usein jää vain haaveeksi. Niin kun on sanottu, mä oon niin kärsimätön ihminen, että oon kuopannu haaveet jos ei oo heti toteutunut.. :D No asialle tulee kyllä muutos, kun tässä pikku hiljaa opetellaan.
Kerron tässä postauksessa mun unelmista/haaveista, mutta en kerro mitään ns. perus kauraa, kuten kuinka haluan oman talon, lapsia, kaikki läheiset voi hyvin yms.. Yritän sivuuttaa nämä ''perus'' haaveet ja kertoa muusta. :)

1. Valokuvaus. 
Yksi mun unelmista/haaveista on osata oikeasti kuvata kameralla ja tietää kaikki nippeli tiedot Osaan ja rakastan valokuvausta, mutta totuus on se etten oikeesti tiedä hirveemmin kameroista ja tekniikoista. :D Tällekkin tulee muutos, koska on kuitenkin niin iso intohimo, että haluan osata.

2. Matkustelu. 
Mä oon ollu ulkomailla viimeksi 2013, kun mentiin 9 luokalla luokkaretkelle Italiaan ja ennen tätä ja jälkeen en oo käynyt missään! Paitsi Tallinnan satamassa laivassa potemassa jäätävää merisairautta. :D
Nyt kuitenkin oon tooodella onnellinen, koska me ollaan menossa reissuun murun kanssa. Kolmen viikon päästä lähetään Kreikkaan. En vois olla onnellisempi. :) Ulkomaille reissaaminen on ollu jotenki semmonen ajatus etten ikinä kuitenkaan pääse minnekkään, niin oon aika täpinöissäni kun päästään lähtee yhdessä.



3. Hyvinvointi.
Olla paremmassa kunnossa fyysisesti ja voida henkisesti myös hyvin. :) Nämä asiat ei ole itsestään selvyyksiä ja kun antaa aikaa niin homma toimii.

4. Taloudellisuus. 
Taloudellisesti vakaa tilanne olis jees. Vaikka pärjätään ja aina asiat hoituu, niin olis kiva jos olis pidemmänki aikaa semmonen tilanne, ettei tartteis miettiä pystynkö ostamaan jonkun asian minkä tarvitsen tai en tarvitse.
Olis ihanaa voittaa lottovoitto tai joku eurojakkelipotti, mut toisaalta olisko se jo sit vähän liikaa jo. :D



5. Työt. 
Kosmetologin uran kanssa oon aina haaveillu meikkaaja-maskeeraja ammatista. Vaikka en tekisikään sitä ammatikseni, olisi ihanaa osata ja saada kaikki tieto siltä alalta. Haaveena on tosiaan myös semmoinen työ mitä pystyn tekemään ja mistä nautin.

6. Laulu, Musiikki. 
Oon aina rakastanut laulamista ja musiikkia ylipäätään. Haluaisin siis kovasti opetella laulamaan ja ilmottautua laulutunneille. Meni vaan pupu pöksyyn enkä tehnyt VIELÄ niin, mutta ehkä vielä joskus.

7. Elämä.
Mitä mä lässytän. Kyllähän mun kaikkein suurin unelma on perustaa perhe mun rakkaan kanssa ja asua omakotitalossa ja että meillä olis kaikki hyvin. Sais elää omaa onnellista elämää. :)

Haaveilu on ihanaa, mutta vielä ihanampaa on tehdä niistä totta. Se, että haaveilet tuo onnellisuutta, onnellisuus tuo hyvää oloa ja hyvä olo on yksi hyvinvoinnin tärkeimpiä asioita mulle. Mitä haaveita sulta löytyy ja mitkä asiat tekee sut onnelliseksi? :)

-Saana


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Loma kuvia

Osa 1. Olimme Rodoksella Ixiassa 27.9.-4.10.  Mä en oikein tiedä mitä pitäis kertoa meidän lomasta. Oon alottanu kirjottaa sata...