torstai 22. elokuuta 2019

Sbbura eli Saana

Moikkelis! 
Oon yksi Wellnetteblogin kirjoittajista ja ajattelin mun ensimmäiseksi postaukseksi esitellä lyhyesti, että kuka täällä kirjottelee.


  1. Mun nimi on Saana ja oon 22-vuotias
  2. Oon syntynyt helmikuussa -97
  3. Asun avopuolison (ja kahden pikku koirulin) kanssa Keski-suomessa vuokra rivari asunnossa.
  4. Ammatiltani oon merkonomi ja oon duunaillu vaikka ja mitä.
  5. Syksyllä -18 aloitin kauan haaveilemani kosmetologi koulun, mutta jouduin lopettamaan opinnot käsiekseeman takia. Tää informaatio muserti mut kovin, sillä olin myös juuri käynyt ripsienpidennys koulutuksenkin ja jouduin kaiken lopettamaan. 
  6. Tällä hetkellä omalla lomalla ja taistelen, että pääsen allergiatesteihin.
  7. Harrastuksiin kuuluu salilla käynti, valokuvaus ja meikkaus/kauneudenhoito
  8. Oon glitterlover. Kaikki kimaltava ja kaunis vetää mua puoleensa
  9. Mun hiusten oikea väri on todella blondi ja värjäsin kasi luokalla tummaksi. Sen jälkeen oon ehkä kerran värjänny vaaleammaksi ja nyt piiiitkästä aikaa oon vaaleatukkainen. Tyvi on tällä hetkellä oma väri. :)
  10. Salilla oon käyny vasta jonku puolitoista vuotta. Aluks omaa sähläystä, sit nettivalmennus ja nyt oon pysyny Wellnetten mukana n. puol vuotta.
  11. Oon hyvin kärsimätön ihminen. Kaikki mulle heti nyt :D Sen takia välillä moti loppuu salin suhteenki, mutta aina sieltä vaan noustaan kun pitää tavoitteet mielessä ja on armollinen itselleen.
  12. Mulla on kolme isoveljeä ja yks isosisko, sekä oon täti viidelle lapsoselle + 2 extra lapsoselle.<3
Extra paljastus:
Moni varmaan on miettiny, että mistä sbbura -nimimerkki oikein tulee. Ainakin multa on tätä usein kysytty :D Nyt mä kerron kaikille oikeen julkisesti.
Mua on pienenä kutsuttu monella eri nimellä, kuten Sappura, Suppura, Sahmura, Suhmura yms..
Pienenä pelasin pelejä semmosella nettisivulla kun Aapeli. Sinne piti rekisteröityä, joten ajattelin käyttää jonkun näistä mun hienoista lempinimistä nimimerkkinä. Innoissani keksin Sabburan, mutta kun olin hyväksynyt rekisteröinnin niin huomasin, että kirjain A puuttuin välistä.... Joten nimimerkiksi syntyi Sbbura. :D

Tässä oli tämä lyhyt ja nopea esittely. Varmasti multa jäi joku ''olennainen'' kertomatta, mutta kysykää ihmeessä jos jokin askarruttaa ja instagramissa mua tosiaan pääsee seuraamaan tuolla ihanalla nimimerkillä Sbbura. :) 

Seuraavaan kertaan, moikkeli!
 -Saana




1 kommentti:

Loma kuvia

Osa 1. Olimme Rodoksella Ixiassa 27.9.-4.10.  Mä en oikein tiedä mitä pitäis kertoa meidän lomasta. Oon alottanu kirjottaa sata...